loading...
میهن ناز | دانلود زیرنویس فارسی , آهنگ , فیلم
سامان بازدید : 302 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)


.
ﺍﮔﻪ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻤﺖ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ …
ﺑﺮﺍﻡ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﻋﺎﺩﺕ ﻧﯿﺴﺖ …
ﺗﻤﺎﺷﺎﯼ ﺗو♥ﭼﯿﺰﯼ ﺟﺰ …
ﺷﺮﻭﻉِ ﯾﮏ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﻧﯿﺴﺖ ….
.
.
یه وقتایی هم هست فقط تو چشاش زل میزنی
منتظری اون خودش بفهمه منظورت چیه
اما
اونم منتظر تو خودت شروع کنی به گفتن
اینجاش واقعا درد آوره
.
.
دستش از آب بیرون مونده بود…
همه فکر کردن داره درخواست کمک میکنه…
اما اون دستشو به نشونه ی سلامتی آورده بود بالا..که دل عشقش نلرزه…
.
.
من تصورم از تو با “کــاش” گره خورده
تـــو,
توقعاتت از من با “بایـــــــد”
.
.
گاهی اوقات بی قانونی عجیب بیداد میکند
در عاشقی یکی دور میزند
ام___اااااا
دیگری جریمه میشود و تاوان می پردازد……
.
.
عشق تو توی وجودم تا همیشه موندگاره.
همه آرزوم همینه نبینمت دوباره…
.
.
تنهایم……
اما دلتنگ آغوشی نیستم
خسته ام……
ولی به تکیه گاه نمی اندیشم
چشمهایم تر هستند وقرمز
ولی رازی ندارم

چون مدتهاست دیگر
کسی را خیلی دوست ندارم…..
.
.
نگران نباشید‏!‏ ‏
زمانی رو که صرف عشق ورزیدن میکنید,
هرگز به هدر نداده اید… تقدیم به همه آدمای عاشق
.
.
اوراحت از من گذشت….
اگر خدا هم راحت از او بگذرد…
قیامت را”من”به پا میکنم….
.
.
سوزم از سوز نگاهت هنوز …

چشم من باشد به راهت هنوز …

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 196
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 915
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 99
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 255
  • بازدید ماه : 255
  • بازدید سال : 35,986
  • بازدید کلی : 29,579,541