loading...
میهن ناز | دانلود زیرنویس فارسی , آهنگ , فیلم
سامان بازدید : 499 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

img15525007.jpg

دكتر سام آلسل راد در سال 1966 در جريان جنگ ويتنام دست سرباز ويتنامي
نگوين كوانگ را كه به ضرب گلوله مجروح شده بود قطع كرده و نزد خود نگه
داشته بود


دكتر سام تصميم مي‌گيرد پس از گذشت 46 سال، سرباز ويتنامي را پيدا كرده و
دست قطع شده را به او تحويل دهد.وی مي‌گويد استخوان‌هاي دست قطع شده را
به‌عنوان يادگاري از جنگ نزد خود نگه داشته بود.وي پس از گذشت سال‌ها به
ويتنام سفر كرد تا با اطلاعاتي كه در دست داشت ويتنامي دست بريده را پيدا
كند

.png

دكتر سام مي‌گويد در آن زمان مجبور شدم براي نجات كوانگ «سرباز ويتنامي»
دست او را قطع كنم، اما به‌جاي دور انداختن استخوانش آن را نزد خود نگه
داشتم. سام مي‌گويد كوانگ پس از ديدن من و استخوان دستش بسيار شگفت‌زده شده
بود.


كوانگ مي‌گويد در زمان جنگ زخمي شده بودم و براي نجات خود در يك انبار
برنج به‌مدت سه روز پنهان شدم و منتظر كمك بودم كه هلي‌كوپترهاي امريكايي
به انبار نزديك شدند و سربازان مرا يافتند و به بيمارستان نظامي منتقل
كردند.اين مرد ويتنامي در حال حاضر پس از سال‌ها كار در مزرعه برنج
بازنشسته شده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 196
  • افراد آنلاین : 136
  • تعداد اعضا : 915
  • آی پی امروز : 266
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 574
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,155
  • بازدید ماه : 1,155
  • بازدید سال : 36,886
  • بازدید کلی : 29,580,441