loading...
میهن ناز | دانلود زیرنویس فارسی , آهنگ , فیلم
سامان بازدید : 914 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بازی Counter-Strike و تبدیل شدن به یک ستاره

در سال ۱۹۹۹ بود که اولین نسخه ی بازی Counter-Strike نسخه ای تکامل یافته از بازی Half-Life بود. در واقع نام بازی نیز از هر دوی آنها گرفته شده بود. یعنی نام اولین نسخه Half-Life: Counter-Strike نام گرفت. بعد از آن نسخه ی ۱ و ۱٫۵ و بعد از آن ها نسخه ی ۱٫۶ در سال ۲۰۰۳ عرضه شدند.

بازی Counter-Strike جزو اولین بازی های تحت شبکه ای بود که جذابیت متفاوت آن بازیکنان سراسر دنیا را به سمت خود جذب کرد. این بازی در کمتر از ۳ سال توانست رتبه ی اولین بازی اکشن آنلاین را از آن خود کند و حتی بعد از ۱۰ سال اجازه ی نزدیک شدن رقبا را به این مقام نیز نداده است.

همین حالا که در حال مطالعه ی این متن هستید، بیشتر از ده ها میلیون بازیکن از سراسر جهان در حال بازی کردن یکی از نسخه های Counter-Strike می باشند. میلیون ها سرور فعال و شلوغ برای این بازی وجود دارند که شما برای بازی کردن در این سرورها می بایست در صف بایستید! البته تعداد این سرورها به قدری زیاد است که می توان سرورهای خلوت را نیز پیدا کرد.

داستان بازی را نیز می توان در یک خط توضیح داد! ماجرای درگیری همیشگی پلیس ها و نیروهای ویژه با تروریست ها و تبهکاران می باشد. ایجاد این ۲ دسته ی کلی، اتحاد و استراتژی های خاصی برای پیروزی در هر بازی طلب می کند.

بازی Counter-Strike 1.6 که با گرافیک ساده و گیم پلی دوست داشتنی خود توانست دل تمام بازیکنان را برباید، مسئولان و سازندگانش را بر آن داشت تا نسخه ای جدید و متفاوت تر از این بازی ارائه کنند. در سال ۲۰۰۳ این کار کلید خورد و در سال ۲۰۰۴ نسخه ای جدید و به معنای واژه خارق العاده از یک بازی اکشن توسط Valve Software عرضه شد.

این بازی Counter-Strike: Source نام گرفت. این نسخه همان نسخه ی اولیه ولی صد پله کامل تر و بهتر می باشد. البته سلاح ها تغییر خاصی نکردند. ولی گیم پلی بازی بسیار بالاتر رفته و استایل ها و یونی فرم های کاراکترها نیز بسیار بهینه تر شدند. البته در گروه Counter-Terrorist ها این تغییر قیافه ها به وضوح دیده می شود.

به این نسخه، Motion Bluer اضافه شد و گرافیک آن نسبت به نسخه ی قبلی چندین برابر افزایش پیدا کرد. از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ این بازی ۸ سال حکمران بی چون و چرای بازی های آنلاین بود تا اینکه برادر بزرگتر او Counter-Strike Global Offensive معرفی شد. اگرچه هنوز هم که هنوزه خیلی ها دست از Source نمی کشند و با آن انس گرفته اند.

بازی خارق العاده ی Counter-Strike Source

بازی Counter-Strike Source برنده ی مقام نخست بهترین بازی اکشن آنلاین برای ۸ سال پیاپی می باشد. دقیقاً در اولین سال عرضه ی خود یعنی سال ۲۰۰۴ میلادی، توانست به این مقام دست یابد. این مقام هنوز هم که هنوزه از آن این بازی می باشد.

باید منتظر رأی گیری جدید و امتیازات در سال ۲۰۱۳ باشیم که ببینیم بین Counter-Strike Source و نسخه ی جدیدتر آن یعنی Counter-Strike Global Offensive کدام یک می توانند مقام نخست را در این سال بگیرند.

از نظر منتقدان و کارشناسان از این پس این مقام برای Counter-Strike Global Offensive خواهد بود. ولی در هر صورت باید برخی نکات مثبت Counter-Strike Source را نیز در نظر گرفت.

این بازی از حجم کمتری برخوردار است و نیاز کمتری به سیستم های قدرتمند دارد. لذا این مزیت بزرگ، یعنی اجرا شدن بر روی حتی ضعیف ترین سیستم های کامپیوتری نیز Counter-Strike Source را در جایگاه بهتری قرار می دهد.

Counter-Strike Source ریشه و اصلیت بازی Counter-Strike را حفظ کرده است. همان کاراکترها و گیم پلی ساده در کنار گرافیک بسیار بالاتر و مدل های جدیدتر یونی فرم ها و سبک بازی یک ایده ی خارق العاده بوده است. این در حالی است که Counter-Strike Global Offensive دست خوش تغییراتی بسیار بزرگ شده است.

اگرچه تغییرات اعمال شده کاملاً مدرن و لازم می باشند ولی تا حدی آن سادگی کانتر استرایک به یک جنگ بزرگ و حرفه ای مبدل گشته است. بنابراین باید گفت که Source یک انتخاب عالی می باشد. چرا که گرافیک و نیازهای جدید و مدرن در این بازی دیده می شود و از طرفی اصلیت خود را نیز حفظ کرده است. این همان چیزی است که بسیاری از بازیکنان به خاطرش Valve را ستوده اند.

برتری های محسوس Counter-Strike Source نسبت به Counter-Strike 1.6

بازی Counter-Strike Source مشکلات بسیار بسیار بزرگ نسخه ی ۱٫۶ را به کلی برطرف کرده است. برخی از مشکلاتی که در این نسخه برطرف شده اند عبارت اند از:

- افزایش چشم گیر گرافیک بازی
- افزایش گرافیک و مدل های کاراکترها و محیط های بازی
- افزایش یونی فرم ها و مدل های مختلف لباس ها، دستکش ها، سلاح ها و …
- بهینه شدن خارق العاده ی نقشه های معروف بازی و افزوده شدن نقشه های فوق العاده ی جدید
- اضافه شدن نقشه های با پیشوند CS و نحوه ی متفاوت بازی ها
- هوشمند شدن حرکات بازیکنان
- حذف مدل های تکراری و اضافه شدن مدل های انواع افتادن، مردن و یا حرکت کاراکترها
- توانایی تعویض بسیار سریع سلاح ها
- اضافه شدن بخش رأی گیری کاربران
- اضافه شدن سنسور هوشمند و شناساگرهای قدرتمند و خودکار برای پیدا کردن متقلب ها و ممنوع کردن آنها
- زخمی شدن و خون آلود شدن کاراکترها
- امکان اضافه کردن اسپری دلخواه به جای الگوهای پیش فرض
- اضافه شدن پشتیبانی از Steam
- بدون نیاز به نرم افزارهای آنتی چیت مثل sXe Injected
- بدون نیاز به اضافه کردن آی پی سرورها (شامل صد ها سرور فعال و رایگان)
- عرضه ی آپدیت های جدید برای افزایش امکانات و کاهش مشکلات
- و بسیاری دیگر…

موارد بالا تنها برخی از امکانات جدید و اصلاح شده ی بازی می باشد.

افزایش نقشه ها و مدل های جدید نقشه ها در Counter-Strike Source

در بازی Counter-Strike Source نقشه هایی با پیشوند CS اضافه شده اند. همانطور که می دانید نقشه های این بازی مطابق با سبک جنگ در آن نقشه با نام های مختلفی شروع می شوند.

برای مثال نقشه هایی که با نام de مثل de_dust یا de_aztec شروع می شوند نقشه هایی هستند که در آن ها تروریست ها می توانند بمب گذاری کنند و کانتر تروریست ها نیز آن ها را خنثی کنند. یا نقشه هایی که با نام Aim شروع می شوند مثل aim_map یا aim_headshot، نقشه هایی هستند که در آن ها از ۲ سلاح اصلی M41 و AK47 استفاده می شود و این نقشه ها کوچک هستند و رقیبان در رو به روی یکدیگر می باشند.

همچنین نقشه هایی که با نام Awp شروع می شوند مثل awp_india یا awp_4one نقشه هایی هستند که سلاح مورد نظر AWP یا Sniper Rifle (سلاح دوربین دار) می باشد و مثل نقشه های aim بازیکنان در رو به روی یکدیگر قرار دارند.

اما به جز نقشه های بالا، بسیاری نقشه ی دیگر نیز هستند که در مدل های مختلفی می باشند. برای مثال سری جدید نقشه های بسیار محبوب در Source با پیشوند CS شروع می شوند. محبوب ترین این نقشه ها cs_office و cs_italy می باشند. در این نقشه ها تعدادی گروگان در کمپ تروریست ها حضور دارند.

کانتر تروریست ها می بایست این گروگان ها را نجات دهند. می توانید  در جلوی هر کدام دکمه ی E را بزنید تا آن گروگان به دنبال شما راه بیفتد. سپس آنها را به کمپ کانتر تروریست ها می برید و در صورتی که همه ی گروگان ها که ۴ عدد می باشند را آزاد کنید، برنده می شوید. تروریست ها نیز باید تا زمان ثانیه شمار از حمله و آزاد سازی گروگان ها دفاع کنند. کشتن گروگان ها برای هر دو تیم باعث افت امتیاز و پول می شود.

بهبود بی نظیر گرافیک، گیم پلی و هوش مصنوعی بازی Counter-Strike Source

در Counter-Strike Source مدل های بازیکنان نیز اصلاح شده و کاملاً گرافیکی و سه بعدی شده اند. نحوه ی افتادن و مردن بازیکنان بسیار طبیعی شده است و مطابق با ضربه ای که به آنها وارد شده است به زمین می افتند و خبری از پرت شدن و افتادن های تکراری نیست.

با تیر زدن به جنازه ها، آن ها تکان می خورند. همچنین بازیکنان زخمی و خون آلود می شوند. برای مثال شما به حریف خود تیراندازی می کنید ولی او نمی میرد و او شما را می کشد. بعد از مردن می توانید جایی از بدن حریف که تیرهایتان را به او زده اید چک کنید تا مطمئن شوید که تیر شما خطا نرفته است. چرا که بدن بازیکنان بسیار طبیعی زخمی و خون آلود می شود. گرافیک های جزئیات بازی نیز خارق العاده اند. صحنه ی تیر زدن به آب یا پخش شدن خون بازیکنان واقعا طبیعی و حیرت انگیز می باشد.

افزایش سرعت انجام دستورات و تعویض سلاح ها در Counter-Strike Source

در Source خبری از سرعت عمل پایین بازیکنان نیست. می توانید به سرعت سلاح خود را تغییر دهید. این امر هنگامی که از AWP یا یک تفنگ دوربین دار استفاده می کنید بسیار کارایی دارد. بسیاری مواقع لازم است تا به سرعت سلاح خود را تغییر دهید. متأسفانه این کندی در نسخه های اولیه کانتر استرایک دردسر ساز می شد. در کل گیم پلی بازی، نحوه ی تعویض سلاح ها، حرکت بازیکن ها، پرش و پر کردن دوباره ی سلاح ها و … بسیار بهینه شده است.

امکان انتخاب تصاویر دلخواه برای اسپری زدن در حین بازی

در بازی کانتر استرایک امکان انتخاب تصاویری پیش فرض برای اسپری زدن بود. این کار با فشردن دکمه ی T انجام پذیر است. وقتی این دکمه را می زنید، مطابق با شکل و رنگی که انتخاب کرده اید، آن شکل روی دیوار یا زمین اسپری می شود. اما در بازی Counter-Strike Source علاوه بر این، می توانید تصاویر دلخواهتان را به جای تصاویر پیش فرض انتخاب کنید.

سایز تصاویر شما خیلی مهم نیست. حتی اگر بزرگ نیز باشد، خود بازی آن را در اندازه ی ساده و معین اصلاح می کند. برای این کار کافی است در تنظیمات و بخش Multiplayer دکمه ی Import Spray را بزنید و عکس مورد نظر را انتخاب کنید.

پشتیبانی Counter-Strike Source از اکانت های Steam و مدل های Non-Steam

شبکه ی Steam شبکه ای گسترده از بازی های رایانه ای آنلاین است. با ساخت اکانت های استیم می توانید به سرورهای بزرگ ترین و مهم ترین بازی های دنیا دسترسی پیدا کنید. Counter-Strike Source نیز یکی از این بازی هاست. برخی از سرورها، داشتن اکانت استیم را الزامی کرده اند و شما بدون مجهز بودن به Steam نمی توانید در این سرورها بازی کنید.

ولی خوشبختانه تعداد سرورهایی که بدون استیم قابل بازی هستند میلیون ها عدد می باشد. نسخه ای که ما برای شما آماده کرده ایم از هر دو مدل پشتیبانی می کند. نیازی به نصب استیم ندارید. این ورژن بدون نیاز به هیچ نرم افزار یا پلاگین اضافه ای قادر به اتصال به سرورهای Non-Steam می باشد.

همچنین از نکات بی نظیر و بسیار مثبت Counter-Strike Source می توان به عدم نیاز به آنتی چیت ها اشاره کرد. بازی Counter-Strike 1.6 یا مدل های اولیه، همگی به آنتی چیت هایی برای بازی در سرورهای آنتی چیت نیازمند هستند. نام این نرم افزار Sxe Injected نام دارد. شما بدون داشتن این نرم افزار قادر به بازی کردن در این سرورها نیستید. اما بازی Counter-Strike Source به یک Anti-Cheat قدرتمند و سرخود مجهز است و شما هیچ نیازی به نصب این گونه نرم افزارها ندارید.

امکان نظرسنجی و رأی گیری بازیکنان برای کارهای متفاوت در Counter-Strike Source

بخش دیگری که در بازی Counter-Strike Source اضافه شده است و بسیار کاربردی و مهم می باشد بخش Voting یا نظرسنجی و رأی گیری آن است. خیلی اوقات ممکن است یک متقلب با شیوه هایی در سرور بازی کند که سنسورهای شناساگر نتوانند او را شناسایی بکنند. بالاخره همگی می دانیم که کدهای تقلب روز به روز بیشتر و بیشتر می شوند و جلوگیری از این اتفاقات کار سختی می باشد.

با کمک بخش رأی گیری می توان به راحتی حال این افراد را جا آورد. کافی است در صفحه اصلی بازی دکمه ی Y را بزنید و کلمه ی Voteban را بنویسید. با این کار نام تمام بازیکنان نمایش داده می شود. حالا نام متخلف را پیدا و شماره ی جلوی نام او را بزنید تا یک رأی به او بدهید. اگر تمام بازیکنان دیگر نیز این کار را بکنند، فرد متخلف از سرور مورد نظر Ban می شود.

همین کار را برای انتخاب نقشه های جدیدتر می توان انجام داد. برای این کار باید کلمه ی Votemap را تایپ کنید تا نقشه های موجود در آرشیو سرور نمایان شوند. این بخش کمک بزرگی به اداره ی یک سرور بدون نیاز به ادمین می کند. کدهای بی شمار دیگری نیز وجود دارند که امکانات مناسبی را در اختیار شما قرار می دهند.

برای مثال، کد درخواست کمک مالی یا کمک جانی از این قبیل کدها هستند. با کمک این کدها می توانید از یارها و بازیکنان تیم خودتان پول بگیرید یا وقتی Damage خون شما پایین آمد با درخواست از دیگران، سلامتی و Damage خود را افزایش دهید.

آپدیت و پچ جداگانه ی بازی Counter-Strike Source برای به روز رسانی نسخه های قدیمی

همچنین برای شما آپدیت جداگانه ی بازی Counter-Strike Source را نیز آماده کرده ایم. این آپدیت (Patch) برای کاربرانی است که یکی از نسخه های قبلی این بازی را دارا می باشند و فقط نیاز به بروز رسانی بازی خود دارند.

با این آپدیت ۱۲۴ مگابایتی دیگر نیازی به دانلود کردن کل بازی ندارید. کافی است که این پچ را نصب کرده و فایل ها و اطلاعات جدید را جایگزین نمائید تا نسخه ی بازی شما به آخرین ورژن موجود آپدیت شود. همچنین در پکیج مورد نظر یک آپدیتر نیز موجود می باشد که با آمدن جدیدترین اطلاعات و آپدیت ها می توانید به صورت مستقیم و خیلی راحت با کمک این Updater بازی خود را به روز کنید.

این نسخه توسط گروه Strogino CS Portal یکی از معتبرترین گروه های فعال در این زمینه تهیه شده است. این گروه با نام Bruss.Org.Ru نیز شناخته می شوند. بعد از نصب این نسخه می توانید بدون هیچ مشکلی به جدیدترین سرورها متصل شوید. همچنین از دیگر نکات مثبت این بازی، عدم نیاز به وارد کردن آی پی دستی سرورها می باشد.

این بازی به یک جستجوگر مجهز می باشد که با جستجو و رفرش دادن، صدها و شاید هزاران سرور فعال نمایش داده می شوند. البته می توانید به صورت دستی نیز سرورها را اضفه کنید. اما با این کار می توانید به راحتی به بیشترین مقدار سرورها دسترسی داشته باشید.

برای بازی کردن به صورت آنلاین پیشنهاد می کنیم حداقل از اینترنت با سرعت ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه و با پهنای باند بالا استفاده کنید. برخی از سرورها پینگ های بالای ۱۰۰ برخی دیگر پینگ های بالای ۲۰۰ و برخی دیگر بالای ۳۰۰ یا ۵۰۰ را ممنوع می کنند. پینگ اینترنت ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه ای ایران بین ۱۷۰ تا ۳۰۰ متغیر است.

آموزش تغییر نام و زبان بازی Counter-Strike Source

آموزش تغییر زبان بازی: این بازی توسط گروه های روسی ریپک می شوند. لذا زبان بازی به صورت پیش فرض روسی می باشد. در صورتی که زبان بازی شما نیز بعد از نصب روسی بود، برای تغییر زبان بازی به محل نصب بازی رفته و فایل rev.ini را پیدا کرده و باز کنید.

حالا در نوشته های موجود در این فایل به دنبال Language = Russian بگردید. برای تغییر زبان به انگلیسی کافی است Language = Russian را به Language = English تغییر دهید.

آموزش تغییر نام: برای تغییر نام و Clan Tag خود نیز ۳ راه اصلی دارید:

۱- با کمک فایل rev.ini: همانند تغییر زبان بازی، می توان با کمک فایل rev.ini نام و تگ کلن را نیز تغییر داد. در داخل این فایل دنبال Playername بگردید و نام خود را در جلوی آن  وارد کرده و بعد از ویرایش فایل را در همان حالت ذخیره کنید.

۲- با کمک کد مخصوص در Console: اگر در حین بازی خواستید که نامتان را تغییر دهید می توانید بدون بستن بازی و ویرایش فایل rev.ini نام خود را تغییر دهید. برای این کار کافی است که در حین بازی دکمه ی ” ~ ” را بزنید تا صفحه ی کنسول باز شود. حالا در این صفحه تایپ کنید setname PlayerName. می توانید به جای PlayerName نام خودتان را بنویسید. برای مثال: setname ArmanDownload

3- با کمک تنظیمات اصلی بازی: راه سوم، استانداردترین راهی است که با کمک آن می توان نام خود را تغییر داد. بازی را باز کنید و به بخش Options بروید. بعد از آن به تب Multiplayer رفته و دکمه ی Advanced را بزنید. در صفحه ی جاری، در بخش Playername نام خود را وارد کنید. در پایین این بخش نیز می توانید Clan خود را تغییر دهید.

توجه: بعد از هربار به روز رسانی با کمک Updater ، فایل rev.ini نیز آپدیت شده و در نتیجه زبان بازی دوباره روسی می شود. می بایست بعد از هر بار آپدیت کردن بازی، اقدام به ویرایش کردن این فایل شود. پیشنهاد می کنیم بعد از ویرایش این فایل، یک کپی از این فایل بگیرید تا در این گونه مواقع نیازی به ویرایش دوباره نباشد.

در ضمن، برای داشتن یک بازی پر سرعت و بی دغدغه به صورت آنلاین، پیشنهاد می کنیم تا حد امکان گرافیک بازی را کاهش دهید تا سرعت اینترنت شما برای دریافت و ارسال جزئیات گرافیکی بازی به هدر نرود. همچنین بهتر است تنظیمات گرافیکی کارت گرافیک خود را نیز کمی تغییر دهید تا سرعت بازی بیشتر شود.

حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای بازی Counter-Strike Source

Minimum System Requirements
OS: Windows 98SE / ME / 2000 / XP
Processor: Intel Pentium 4 @ 1.7 GHz / AMD Athlon XP 1700
Memory: 512 MB
Video Memory: 64 MB
Video Card: nVidia GeForce 3
Sound Card: DirectX Compatible
Network: 256 KB/S Broadband Internet Connection for Online Multiplayer
DirectX: 8.1
Keyboard
Mouse

Recommended System Requirements
OS: Windows 98SE / ME / 2000 / XP / Vista / 7 / 8
Processor: Intel Pentium 4 @ 3.0 GHz / AMD Athlon 64 3200
Memory: 1 GB
Video Memory: 256 MB
Video Card: nVidia GeForce 7600 / ATI Radeon x1600
Sound Card: DirectX Compatible
Network: Broadband Internet Connection for Online Multiplayer
DirectX: 9.0c
Keyboard
Mouse

دانلود نسخه ی کامل Counter-Strike Source 1.0.0.76 Non-Steam  با حجم ۱٫۹۶ گیگابایت

دانلود پارت ۱ :   Direct Link 2    ArmanDownload

 دانلود پارت ۲ :   Direct Link 2    ArmanDownload

 دانلود به صورت فایل تکی:   DepositeFiles   Torrent   Magnet

دانلود Counter-Strike Source 1.0.0.77 Patch  (آپدیت جداگانه) با حجم ۱۳۲٫۷۵ مگابایت

 دانلود :   PutLocker   ArmanDownload

دانلود پکیج کامل نقشه های بازی Counter-Strike Source + نقشه های جدید با حجم ۶٫۵۳ گیگابایت

 دانلود :   Magnet   Torrent

راهنمای استفاده از Patch : این پچ (آپدیت جداگانه) به صورت یک فایل نصبی آماده ی استفاده می باشد. کافی است که بر روی فایل نصبی کلیک کرده و سپس مراحل نصب شدن را طی نمائید. فقط توجه داشته باشید که محل نصب آپدیت ها را حتماً فولدر اصلی محل نصب بازی انتخاب کنید تا فایل های جدید بر روی فایل های قدیمی جایگزین شوند. در ضمن، فراموش نکنید که این آپدیت تنها برای کسانی می باشد که یکی از نسخه های قدیمی (نسخه های ما بین ۱٫۰٫۰٫۷۱ تا ۱٫۰٫۰٫۷۶) را دارا می باشند و می خواهند بازی خود را به نسخه ی ۱٫۰٫۰٫۷۷ به روز رسانی نمایند.

  دانلود نرم افزار Steam با حجم ۱٫۵۹ مگابایت

  دانلود :   Steam Server   ArmanDownload

  آموزش کار با نرم افزار Steam:  طبق توضیحات داده شده، نرم افزار Steam یک پشتیبان قدرتمند برای ساخت فضایی امن از سرورهای بازی ها می باشد. خیلی از سرورهای بازی ها تصمیم گرفتند که از Steam به عنوان پشتیبان خود استفاده کنند. این سرورها بازی خود را بر بستر Steam اجرا می کنند و شما برای اتصال به این شبکه ها نیاز به نرم افزار Steam و اکانت آن دارید. نرم افزار Steam کاملاً تحت پوشش و یکی از زیر مجموعه های کمپانی Valve می باشد.

ساخت یک اکانت در Steam رایگان و آسان می باشد. بعد از نصب نرم افزار، می توانید از درون خود این نرم افزار اقدام به ساخت یک اکانت نمائید. بعد از ساخت و تأیید اکانت شما توسط ایمیل فرستاده شده از استیم، حالا می توانید وارد فضای استیم شوید. بعد از وارد شدن بخش های مورد نظر را مشاهده خواهید کرد. می توانید CS: Source یا بازی های دیگر را انتخاب کرده و بازی خود را به آن اضافه کنید.

بعد از اضافه شدن بازی، شما می توانید با پشتیبانی استیم اقدام به ورود به سرورهای استیم کنید. در هنگام نصب Steam ، این نرم افزار نیاز به دانلود اطلاعات خود دارد. نکته ی مهم نیز همین می باشد. فقط فایل نصبی این نرم افزار ۱٫۵ مگابایت حجم دارد ولی اطلاعات لازم آن حدوداً ۱۳۰ الی ۱۶۰ مگابایت می باشند. باید اجازه دهید نرم افزار آپدیت شود. مسلماً زمان آپدیت شدن و دریافت و دانلود اطلاعات به سرعت اینترنت شما بستگی دارد.

در هر صورت ما استفاده و صرف وقت برای کار با Steam را پیشنهاد نمی کنیم. چرا که این نرم افزار نسبتاً پیچیده بوده و کار با آن کمی سخت و دشوار است. در ضمن همیشه باید این نرم افزار را آپدیت نگه دارید و لازمه ی این آپدیت بودن مجهز بودن به اینترنت با سرعت و حجم بالا می باشد. بدون استفاده از Steam نیز می توانید به بیش از صدها سرور فعال و رایگان متصل شده و بدون مشکل بازی کنید.

برای دیدن نمای محیط نرم افزار Steam اینجا کلیک کنید!

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت رسمی و انجمن های گفتگوی این نرم افزار و همچنین سایت سازنده ی بازی مراجعه فرمایید.

  سایت رسمی نرم افزار Steam

  انجمن ها و تالارهای گفتمان سایت Steam

  سایت رسمی کمپانی Valve Software

  سایت رسمی بازی Counter-Strike

 





رمز کلیه فایل ها www.armandownload.com میباشد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 196
  • افراد آنلاین : 142
  • تعداد اعضا : 915
  • آی پی امروز : 340
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 980
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,561
  • بازدید ماه : 1,561
  • بازدید سال : 37,292
  • بازدید کلی : 29,580,847