loading...
میهن ناز | دانلود زیرنویس فارسی , آهنگ , فیلم
سامان بازدید : 211 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

جدیدترین اس ام اس های طنز و خنده دار 1392

خدایا؛ مارو ببخش که در کار خیر یا “جار” زدیم… یا “جا” زدیم…
.
.
.
شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر.

شخصیت من چیزیه که من هستم،

اما برخورد من بستگی داره به اینکه ”تو” کی باشی…
.
.
.


بعضیا برای اینکه

ظاهرشونو حفظ کنن

باطنشونو نابود میکنن….!!!
.
.
.
قابل توجه خانوما

مرد اونه که قلبتو شارژ کنه

نه سیم کارتتو!
.
.
.
من یه زمانی جزء اقلیت های هندی بودم…

آخه یه گاوی رو به عنوان عشق می پرستیدم…!!!
.
.
.
ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻗﺪﺭ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﻧﻮﺍﺯﺷﮕﺮ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﻧﻨﺪ
ﻋﺎﻗﺒﺖ ﭘﺎﻫﺎﯼ ﻟﮕﺪ ﮐﻮﺏ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﻮﺳﻨﺪ!!!
.
.
.
گفته هایت را روی سنگ حک کردم تا دراولین فرصت روی سرت بکوبم!
تابفهمی مذخرف گفتن درد داره!
.
.
.
این روز ها جای ”شرافت”

از انسان ها ”شَر و آفت” میبینیم …
.
.
.
چرا دوبـاره برمیگردی؟

نبش قبر گـنـاه اسـت “مـومـن”!

بـــــفـــهـــــم… !
.
.
.
ای خدا دمــت گرم مارو بفرسـت به مرحله ی بعد دیگه …

این مرحله کــه همـش غوله …
.
.
.
بیـزارم از افرادی کـه صدای عرعر خود را نمی شنوند

در حالیکه گوش های تو را دراز می بینند
.
.
.
قبول دارم …
همش تقصیر من بود …
حواسم نبود هر خاکی بودنی یه آسفالت شدن هم پشتش داره …
.
.
.
زمونه بدی شده
حتی با افزودنی های غیرمـجازهم،
اعتباری بــه ماندگاری بعضی دوستی ها نیسـت …
.
.
.
بر روی بالشی کــه پر از پر پرندگان مرده اسـت،
نمیتوان خواب پرواز دید …
.
.
.
من خـودم را کوچک کـردم… تا تـو خودت را کوچک نبـینـــــی
امــا تـــو…

کوچکتــر از آن بـــودی
کـه بـا ایـن حرف هــا بـــزرگ شـــوی…
.
.
.
خیلی سخته که ”زن” باشی و …
بخوای به یه ”مرد”
”مردونگی” یاد بدی!
.
.
.
دلم زیادی روشن بود… سوخت…

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 196
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 915
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 782
  • بازدید ماه : 782
  • بازدید سال : 36,513
  • بازدید کلی : 29,580,068