loading...
میهن ناز | دانلود زیرنویس فارسی , آهنگ , فیلم
سامان بازدید : 249 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (2)

اس ام اس های زیبا

چه ساده بودم

آن هنگام که میپنداشتم ترکیدن بادکنک آبی ام

ناگوار ترین حادثه

عالم است .

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

موقع خسته شدن به دوچیز فکر میکنم … آنهایی ک منتظر شکست من هستند تا به من بخندند و آنهایی ک منتظر پیروزی من هستند تا با من بخندند

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

قشــنگ تــرین دیــالـوگــی کــه دیــدم:
“قــانون مــاله فقــیرهاست آقــــا…..”

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

خـــوابهـایـم

گاهـی…

زیباتر از زندگی ام مـی شـونــد…

کـاش گـــــاهــی…

بــــــرای همیشه خـــواب مــی مــانــدم …!!!

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

دست هایم به آرزوهایم نمے رسند،

 

آرزوهایم بسیار دورند،

ولے درخت سبزم می گوید،

امیدی …

دعایی ،

خدایی

هست..

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

دوستـان ظـَرفـیت پُشـت تَکمـیلـهِ …

خـوآهـِشـاً از جلـو خَنجـَر بـزَنید

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

هیچ وقـت دلِ اونــایــی که

گــریــه شــون بــی صــداســت رو نــشــکـنیــد . . . ؛

ایــن آدمــا هــیــچــکــسُ نـــدارن کــه اشــکــاشــونُ پــاک کـــنــه

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

به سلامتیه مغز

اینقدر زرنگه که حماقتهاش رو میندازه گردن قلب

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

بی آبرو شده ام

همه شنیدند از چشمانم

آهنگ تلخ نبودت را………..

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

فـکرش را بـکن…..!

یـک روز می آیـی و میـبـینـی

نه مـن هستـم

نـه ایـن کـلمات ….

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

هـــمــیــشــه نــــه

ولــــی گـــاهـــی

مــیــان بـــودن و خـــواســتـن

فـ ـاصـلــه مـــی اُفــتــد

وقـ ـتــهــایـــی هـــســت کـــه

کــســی را بـــا تــمـــام وجــــود میخواهــــی

ولــــــی نــــبـــــــایــــد کــنـــارش بــــاشـــی …

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

بهار

و این‌همه دل‌تنگی؟!

نه،

شاید فرشته‌ای

فصل‌ها را به اشتباه

ورق زده باشد!

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

بخیه می زنم زخم خاطرات گذشته را

ته خط که رسیدم نقطه می گذارم

می رسم سرخط

سر خط هم

آش دهن سوزی نیست

کلمات زرد آوار می شود

هق هق تلخم آواز می شود

بین گرگ و میش

خوش باوری و ناباوری

دست و پا می زنم

بازی کلاغ پر دنیا کلافه ام کرده

عشق پر

باران پر

من پر

تو پر

یاد زمهریر دستانت می افتم

یخ بغضم آب می شود

پای عاشقی ام خواب می رود

دلم عشق زیر صفر درجه می خواهد

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

” نوشته های من مخاطب ندارد ”

مخاطب نوشته هایم

به سادگی یک لبخند

رهایم کرد

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

تنهــــایـی یعنــی:

بهش بگی با تمــــام وجـودم دوســتت دارمــ

اون بگه :

عجــب غلطـــی کردم بــــاهـــات آشنـــا شُــدم….

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

ناامیــב ﮯ همان امیــב است…

فقــــط بوـﮯ نا میگیرב…

از بســــ که میمانــــב ته בل…!!

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

نمـــــیـدانــــی ،

چه دردی دارد !

وقـــتـی ..

حــــالـم ..

در واژه هــا هــم نــمی گنــــجــد …!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر غلامی در تاریخ 1392/01/15 و 18:19 دقیقه ارسال شده است

بنر شما در سایت قرار گرفت
پیروز باشید

این نظر توسط admin در تاریخ 1392/01/15 و 16:23 دقیقه ارسال شده است

سلام.
ببخشید اگه سخت بود.لینکتون رو تو این صفحه به راحتی میتوانید ثبت کنید.
http://atishpatogh.com/send
در ضمن از مطالبتون خوشم اومد.من به یک مدیر واسه انجمن هم نیاز دارم.اگه خواستید بهم اطلاع بدید.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 196
  • افراد آنلاین : 134
  • تعداد اعضا : 915
  • آی پی امروز : 365
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 1,316
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,897
  • بازدید ماه : 1,897
  • بازدید سال : 37,628
  • بازدید کلی : 29,581,183