loading...
میهن ناز | دانلود زیرنویس فارسی , آهنگ , فیلم
سامان بازدید : 204 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)

اس ام اس سرکاری, اس ام اس جدایی

میخواهى برى؟
نرو…
بمان…
میشکنم…
خرد میشوم…
کم می آورم…
پس بگذار بند کفشهایت را هم من ببندم…
تو همیشه سربلند باش!!


چه چیز در این جهــــان…

غریبانه تر اززنی استــــ … که تنهـــــــایی اش را بغل میکند
و میپوسد…
اما..
حاضر نیست دیگر…
کسی را دوست داشته باشد…



چه شـباهـت متـفـاوتی بـین ماسـت…!!!
تـو دل شـکـسـتـه ای، من دلــشــکـسـتـه ام …!




امروز دلم میخواد فقط بگم:
دوست دارم، دوست داشتم، دوست خواهم داشت برای همیشه
همین



فقط باش….
همین که هستی کافیست…!
دور از من…..!
بدون من….!
چه فرقی میکند؟؟؟
گل میخری!! خوب است!!
برای من نیست؟!
نباشد!!!
همین که رختمان زیر یک آفتاب خشک میشود کافیست…..
دلخوشم به این حماقت شیرین….



صبحی که شروعش با توست، خورشید دیگر اضافیست!!!!



دلتنگ که باشی هیچکس جز دلدارت به دادت نمیرسه….
دلداده تمام دلتنگی هاتم،،،،،



سپرده ام

قلبم را در الکل بگذارند

و روی شیشه اش بنویسند

عشق هرگز نمی میرد!



اونکه تودلم جاشه.. با عشقی که توچشماشه
ای کاش..
مال من باشه



وقتی هیچ چی نداری، یعنی بهانه ای نداری
بس…
وقتی کسی ترکت کرد، بهانه ای واسه موندن پیدا نمیشه!



خیلـی وقــــتا می گویمــــــ
عـــــزیزدلــــــم…
گاهـــــی ازروی ادبـــــــــ……
گاهـــــــی ازدلتنگیــــــــ……
گاهــــــی ازته قلبـــــــ…..
گاهــــــــی همه جزوواژگانـــ روزمـــــره ام میشوند….
امــــا ….
ازســـــــرهرچه باشـــــــد….
تنهــــاکسی که عزیز دلــــــم استــــــــــــ ….
“تویــــــــــــی”
توکه مدتهاست عاشـــــقانه
دوســـــــــتتت دارمــــــــــ ….



با کســ ــــی باش که
وقتایــــ ـــــی که دلت گرفته
حوصلــــ ــــه نداری
ناراحتـــ ــــی
حس میکنــــ ـــی یه دنیا غم داری
بلد باشه شادتـــ ــــــ کــنه
راه قلبـــ ــــــتو بلد باشه
تنهـــــــــ ــات نزاه………

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1093
  • کل نظرات : 196
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 915
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 677
  • بازدید ماه : 677
  • بازدید سال : 36,408
  • بازدید کلی : 29,579,963